Detta är en uppgift som kanske ska printas och hamna i lokalen på OkiDoki ( eller så var tanken ) Detta är de essentiella typsnitten. Bodoni, Century, Times new roman, Futura och tillsist min favorit Helvetica Neue. Ett roligt men pilligt projekt, har fortfarande lite småpill kvar som inte borde ta så lång tid. Denna kommer att printas upp i 50 x 70 cm. Vill också ha en.... <3 Om jag ber snällt så kanske jag kan få en haha!
Nu är jag inne på vecka 6 här på praktiken och tiden bara rinner iväg. Denna vecka får jag även chansen att sitta med NärCon och göra dessa enorma grejer som E4:a skärmskylt, Kartor ( fortsättning ), finlira på Affischen, Banden m,f. Men det är skönt för när jag väl kommer hem kan jag sitta med annat som är bra för själen. 
Denna kommande helg blir det att träffa syrran igen och då blir det lite shopping. Har även klickat hem en LUNA bag! Som jag ser fram emot, tyvärr köpte jag inte den som är gjord av Samantha Vegas utan en kopia ( jag bryr mig inte om märkes saker..så får se hur denna är ) den beräknas att dyka upp om ca 1 månad. Om jag har tur kan jag ta med mig den till den första resa detta år! <3
Det var det för mig denna dag, vi får se när jag skriver igen, men jag vill hålla er uppdaterade av vad som pågår! Ha en superbra dag <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress