Hej alla nära och kära. Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men som sagt livet är hektiskt och jag håller i! Bilden som ni ser ovan är NärCon sommar 2016 olika merchendices som man kan köpa. All design är gjord utav mig. Rätt härligt att se allt när det hamnar på rätt material. Längtar till att få se dem i verkligheten.
Nu är jag inne på 5:eveckan på praktiken hos OkiDoki, denna hela veckan får jag möjligheten att jobba med NärCon, då det är en hel del grejor kvar. NärCon vill bland annat ha skylt till E4:a skärmen, affisch (som snart är klar) vepor & banderoller, postrar och dylikt till de olika områderna på NärCon. Så mycket jobb och lite tid kvar. Alla mina vakna timmar går till att tänka på NärCon. Mitt råd till folk som vill designa för NärCon är att inte ha något annat vid sidan om - jag har lärt mig detta på den hårda vägen ;-) Annars är sammarbetet väldigt givande och jag får testa på mina olika kunskaper och tekniker - ibland funkar det inte och ibland funkar det perfekt! Snart ser man ljuset :-)
Denna helg blir det lite småjobb men i övrigt ska jag och Philip bara ta det lugnt, första helgen sedan jag kom upp som vi får en HELT LEDIG HELG! Inte dåligt. 
Dags för mig att jobba vidare - ha det så bra <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress