Igår laddade jag hem hur många uppdateringar som hellst + en driver uppdatering till min dator. Efter allt detta så funkar min Cintiq med Manga Studio igen <3 Så tips till er som äger digitala plattor och grejer inte funkar - Uppdatera allt! Om det finns uppdateringar till allt haha! Efter det så fick jag ett ryck och började teckna ett koncept till en bild inför halloween. På instagram finns en renare skiss uppe om ni är nyfikna, detta är steg 1 i mitt skapande.
Idag har jag strykt alla mina sängkläder, städat och plockat - ibland får man bara ett städarryck...Vilket är trevligt för då blir allt fint hemma. Nu ska jag fortsätta med min Halloween bild och på mina andra Sailor Moon bilder som skall upp :-D Mycket kommer att dyka upp! 
Lina

Nästa gång du får städryck så har jag en hel lägenhet som vill städas bara så du vet! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress