En av mina senaste verk. Denna skönhet kommer från en serie som heter Go! Princess Precure och är nu uppe i 39 episoder + en film (som jag väntar på ska komma på subning snart) Den handlar om 3 tjejer som får i uppgift att skydda andra människors drömmar. De förvandlar sig och kämpar mot ondingar som skapar oro i andras drömmar, tillsammans kallar de sig för Princess Precures. Detta är en anime som var igång samtidigt som Sailor Moon Crystal, det är även samma företag som jobbade med dessa. Denna serie ser man tydligt på att mycket pengar har lagts ner i, bra effekter snygga moves och denna serie saknar fillers (vad jag kan känna) Så om man gillar Shojo och magiska flickor så kan jag rekommendera denna ;-)
Program som användes i skapande av denna är fortfarande MangaStudio 5 EX och jag använder min kära kompanjon Cintiq 13HD <3 (gjordes under min svåra period för ca 3 veckor sedan, denna skall göras om i framtiden ;-) )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress