8 juni 2015

Vektorer!

Allmänt

 
Tada! Dessa fick jag ihop i Illustrator. Vart grymt nöjd med hur de blev. dessa kan jag använda i posters för min kära serie och såklart för wallpapers (vilket jag redan har gjort, den dyker upp på onsdag!) Har saknat en grymt tjejig wallpaper på min dator i bra kvalitet men har inte funnit någon. Så när det saknas något och man har skillsen till det, så gör man en egen! Samt dessa ska jag lägga ut på deviantart + AI.filen för folk som själva vill ha dem, men dessa kommer att kosta! För 1.50 $ får man dessa + AI.filen + wallpapern :-D
Det kanske inte ser ut mycket till världen men detta var inte det enklaste jag har gjort, många blandningslägen och mycket frihand på de svåra figurerna. Men vilken kunskap man får. I söndags (igår) så tog jag dessa och skapade ett mönster, här fick jag lära mig mönsterläget i Illustrator. Fick inte till det 100 % men bra nära på!
Idag i för övrigt har jag spenderat tid med pojkvännen, det ser ut som om jag ska göra det hela sommaren ut, så det är bäst att ta med sig papper och penna OCH min dator & Cintiq för att kunna skapa! Men det är det värt!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress