Här är hon! Utena - En utav mina förebilder (ja, jag har inga mänskliga förebilder...) Riktigt gamal men grymt bra serie som de flesta kan uppskatta. Detta är också bland de första serierna där jag fick uppleva en romans mellan 2 tjejer. Men såklart på den tiden uppfattade jag det som 2 helt vanliga bästisar - Utbildning alltså...
Grymt nöjd och jag ser verkligen utveckling sakta men säkert! Det jag vet att jag måste jobba med och faktiskt söka är hur man gör intressantare bakgrunde, händer men även lite hur tyg faller <-- Har haft en kurs på estet där vi satt och intensivt tecknade av mannekänger med tyg svepta om sig...inte lätt, men givande! Kankse ska ge mig in på det igen och titta på min hand! 
Närsta bild vet jag inte vem jag ska göra först. Har en lista på karaktärer som jag växte up med och som formade mig och även en nyligen upptäckt förebild - Listan lyder - Korra, Velma & Daphne (Scooby Doo), Yuki Cross, Sailor Moon (ska göra en ny) och Madoka.
Om det är något ni önskar att se så hojta! Ha en fortsatt trevlig början på veckan och så ses vi på onsdag med nytt material!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress