Här kan se se vilken skillnad det blev! Repitera dina poser och tillslut får du känn på hur det ska vara. Här kan ni se hur jag sänkte axlarna och mjukade upp lite från skiss 1 till 4. Jag vill också visa på att man kanske har en idé och man testar den, många gånger, sedan inser att det inte funkade (kanske inte alla delar) och man får tillslut fram något som är ISH det du vhade tänkt dig. Öva och repitera! Det är så man blir bra på något :-) Som att cykla! Du trillar ett antal gånger, du ger upp, du testar igen och det kändes väl ok...sedan kan du cykla!!
Men jag är inte i närheten av att vara så duktig som jag vill bli, jag är ingen expert på något sätt men jag är och har börjat från grunden, jag är som vilken "konstnär/designer/kreativmänniska" som hellst. Hoppas ni lär er något av detta :-) Ville visa er denna för jag såg vilken skillnad det vart!
På fredag kommer min 3:e sista bild i min lilla serie av FÖREBILDER så var redo!
Ha nu en fortsatt trevlig dag i detta soliga väder! :-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress