"Lovet" har i princip redan börjat och jag är så glad över att ha lite ledigt! Det innebär att jag håller mig borta från allt vad skola heter och det som kan påminna om skola. Jag är verkligen super trött på skolan, men det är inte långt kvar så jag ska hålla i mig ;-) 
Julen var perfekt och väldigt mysig, firade min 2 års-dag som förlovad (jag vet att det inte är mycket för världen och jag själv avskyr när folk skriver : Varit tillsammans med hen i 34 månader....) en massa julbord och såklart klappar. Bästa klapparna fick ju såklart bli mina LUSH presenter - 250 gr Snow Fairy, Big, Dirty, Seanik och Snow Fairy dust något ;-) Och en massa gott te! Det sitter ju aldrig fel, så har gottat mig med en massa te. 
Nu fram till nyår ska det bli att ta det lugnt, shoppa lite, teckna och när nyår dyker upp så ska det bli lugnt. Vilket jag föredrar nu när man är lite äldre. Att ränna runt och partaja är ju inte min grej, kan nog föredra att vara med dem man älskar och bara ta det lugnt! Jag ska även slå ihop hur året med mina teckningar ser ut, så var redo ;-)
Jag fick en ryck klockan 23 igår och har suttit uppe med denna Kim Possible bild till klockan 2....fick ändra storleken då blogg.se har ändrat max storlek på bloggen (max 8 mb per bild!?) Kim var alltid på tv när jag var lite yngre och jag ville såklart bli som henne. Konstigt att jag inte tänkte på henne när jag gjorde min förebilds kollage? Men men här är hon och jag är så nöjd! Gjord i MangaStudio EX 5.
Amanda Eriksson

vilken fin blogg och coola bilder:)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress