Julen närmar sig och alla sliter med sina projekt i skolan! Jag tog på mig ansvaret att utforma ikonerna till vårat fiktiva barn bibliotek, som har lite björniga aspekter i sig. Det är kul att få röra sig i Illustrator igen, efter en tid utan att ha rört den - senaste gången var när jag gjorde Sailor Moon broscherna :-) Idag blir det grupp-projekt på morgonen och förhoppningsvis blir det inte en alltför lång dag. För efter det ska jag ta mig till Linköping för att äntligen få ladda om batterierna tillsammans med Philip <3 Nu på lördag ska det bli lite julmarknad och kika på lite julklappar - söndagen som är första advent ska bli att umgås med min systers kompis! Så helgen är packad med mysiga grejer. Nu känner jag verkligen av julstämingen - jag som har sagt att inget pynt skall upp förens den 1 dec...men jag har redan börjat och pyntat klart! Haha
Nästa uppdatering kan komma och ske redan på måndag med de färdiga ikonerna, när det hinns ska jag även teckna klart min Code Name Sailor V bild som bör komma upp snart. Och när julen närmar sig och alla julkort är skickade ska jag även lägga upp mitt designade julkort ;-) 
Så ha nu en underbar helg och så hörs vi! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress