15 maj 2015

Please Call Vouge!

Jag har varit inaktiv pga tentapluggande och allmän nedstängning av min hjärna. Nu är det slutet på år 1 på Grafisk Design. Jag trodde aldrig att tiden skulle gå så snabbt. 
Så nu har jag 3 tentor att plugga till, den sista är en tenta som jag failade i förra månaden tror jag...men jag ska se till att få till dem! Så här ligger min mentala stress :-)
Men idag ska man se på lite bio och äta middag med familjen Johansson <3 Vi har haft dessa planer länge men saker kommer alltid upp. Men idag blir det av! Då måste jag ju även snygga till mig...host host...så mitt selfie game was on! Här är några av favoriterna med svartvitt på! #loveyourimperfections 
Tror jag ska använda 2 st som referenser till bilder som skall göras i sommar.
Ha en superfin kväll nu! Imorgon dyker det upp en bild så håll utik!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress