Halloj! Nu sitter jag här sent på dagen och gottar med lite té och googling på random grejer. Men till vad kanske ni undrar? Jo en stooor uppgift som skall vara klar den 13/4...vi ska ta fram koncept och skapa 3-4 st stortavle afficher, de ska påverka folk precis som reklam gör. Jag valde såklart att köra intrnationellt och temat "Bli blodgivare". 
Googlade lite och läste, läste att man kunde bli en hjälte och rädd liv. Vid just det tillfället råååkade jag sitta inne hos min syster som är en stor samlare av serietidningar. BANG! Då dök det upp en idé. Så nu får vi se om jag kan fullfölja den, ska rådfråga min handledare såklart och se om han tycker min idé låter bra. Kan ni gissa på vad jag kom på? ;-)
 
Ph Fun fact, idag så svälde mitt mobilbatteri. Är jag bitter? Ja....308:- fattigare och jag som hade planerat att köpa mer konstnärsmaterial T_T Men min snälla vän Lina gav mig en present så det fick väga upp det tråkiga denna dag <3 Tack Lina du är faktiskt bäst! Om ni inte har kikat in på hennes blogg så gör det -->HÄR <-- Hon är också en duktig tecknare/designer/webbutvecklare :3 Hon kan allt! <3<3<3
 
Jag har även suttit med en ny mobilvector för att se hur mina skillz har blivit...och ja detta vart resultatet :3 Samsung S5

 
Lina

Tack för länken Maggan!! :) Du kan med allt. :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress