26 februari 2015

Svår Tid

God kväll!
Här sitter jag och mår illa. Varför? Ekonomi tenta imorgon...sitter det i huvudet...nej...Så är rätt spänd för detta, jag får köra på min tur o.O Det är så många ord och formler man ska kunna. Föreläsningarna har som sagt inte varit givande och mycket tid har gått till att fundera på vad hon faktiskt har sagt. 

Så hur fixar jag sådana situationer? Det gör jag inte, jag stänger av och hoppas på det bästa. Som sagt jag tror på min tur. Men hey även om jag misslyckas imorgon så har jag minst 1 gång till på mig att klara det. Och nästa år ;-) Trotts allt jag klarade matten på tjugo-elfte gången :-) 
Men efter tentan blir det middag med kära vänner ♡ Nere ska man ju inte vara.

Jag har legat i med att teckna lite. Så här får ni några bilder ♡ Ha en jättebra helg och vi kommer höras mer snart!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress