6 februari 2015

Seminarie!

God morgon på er!
 
Hoppas ni har spännande planer inför helge och den kommande vecka, det har jag så mycket skall planneras! Bland annat hur mycket jag ska plugga på vad och när jag ska programmera lite JavaScript o.O' Samt göra 1 webbuppgift som jag ligger liiiiite efter med. Men men när man suger på något så tar det tid!
 
Nu sitter jag och gör absolut det sista med vårat magasin som skall vara inlämnad på lördag kl 18.00. Jag satt och redigerade lite bilder och fixade med texten. Så om något behöver justeras så får min arbetspartner fixa det ;-) Snart är det ekonomi seminarie då vi ska börja med våran inlämningsuppgift. Ska bli spännande och se hur det kan gå till. Ekonomi är ju inte heller my cup of thé....För det är ju matte i ;-) Men matte som vanliga normala människor räknar. + - */ Lätt eller? ;-)

 
Ursäkta mig för att det nästan alltid dyker upp sådana bilder, men som sagt detta är ju skoluppgifter och också en kreativ process. Detta kommer bara at ge mig mer kunskaper i att layouta bilder....en dröm som jag har nu är att skapa en ny slags mangatidning här i Sverige...precis som Shojo stars som kom ut. Fast med mer design i :3..... En galen idé, men man ska ha dem. Annars är vardagen alldeles för grå
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress