Och så är denna dag kommen! Då butikerna tjänar vrålmycket på pojk/flickvänner som känner ett behov av att skämma bort sin partner extra mycket just denna dag.... Jag ska inget säga, jag är denna person ;-) Dock bjuder jag ju mig själv på en present... Ikväll blir det nämnligen Fifty Shades Of Grey! Kl 18.00 sitter jag och Philip i bion och myser med 200 andra kåta människor! 

Till er alla som inte firar alla hjärtans dag...Mys med er själva! Skäm bort er med choklad (om ni gillar sådant) en mysig kväll, spabehandling eller varför inte bara umgås med din bästa vän! Alla hjärtans dag är inte exklusivt för par, utan för alla! <3 

Även kl 18.00 idag så släpper jag ut en till bild som jag har skapat. Vart grymt inspirerad av Fifty Shades Of Grey och tecknade bara en snygg grej ;-) Så om inget annat, kom in kl 18 så får ni se mer <3 Ha det bra!! <3
 
Lina

Jag firar med det jag gillar mest, koda ihop en egen webbsida, träna och försöka mig på att teckna nånting. :D Hoppas filmen är bra, ha det fint Maggan! :D

Camilla

ÅH du har så fina bilder! Ser att det är mycket sailor moon :)

Svar: Tack! Åh ja min största inspiration i livet haha....och förebild xD
MangaLena - Magdalena Dahlin

Camilla

Haha, Sailor Moon är helt underbart! Hade det inspelat på band när jag var yngre, lycka <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress