24 april 2015

Princess Precure Flora!

 
Jodå såå att eeh! Hann visst med att skapa 2 bilder i tisdags, Sailor Moon och denna Princess Precure Flora! Tjejen är från en ny animeserie som jag följer, fåniga monster men grymt bra animation. De som är med och animerar denna animerar även Sailor Moon Crystal serien, synd att de inte gör lika coola effekter där i :/ Men men, denna är klar och jag är grymt nöjd! Tog mig i tisdags bara 4 h att utföra. Damn girl!! I'm on fire!
  Nu är det helg! Äntligen!! :-) Vad man har längtat. Denna helg ska jag läsa i våra studieböcker och anteckna lite, för nu är det knappt en månad kvar till mina sista tentor detta år! Så kämpa kämpa!
  Imorgon kommer en uppdatering av en bild jag har suttit med idag, så titta in imorgon igen <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress