29 september 2014

Nu är jag här!

Illustrationer

Äntligen va? Nu sitter jag igen vid datorn och pillar! Så idag kommer jag att bjuda er på en skiss som jag skall göra klart, med färgläggning och rubbet. Snart är ju min favorit helg här, kan ni gissa vilken? Så denna bild är ju bara obligatorisk den helgen!
 
Idag vart det bara till att mysa sig ner i sängen och prata med pojkvänne. Kanske lät lite irriterad nu när jag tänker efter, men det gör sjukt ont att ha luren mot örat hela tiden ;-) Imorgon blir det den första laborationen i Illustraitor, det kan ju bli ku, har kämpat med banor innan men inte fått det att funka.....
 
Efter dessa dagar så med lite tur kanske jag är ledig Torsdag och Fredag, det innebär mer tecknande :-D Så var taggade!!
 

Första delen i processen:-D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress