4 september 2014

Adelövs marknad!

Allmänt

Idag var det sista Matte föreläsningen inför vårat första lilla prov. Lite nervigt, men ska gå till provet med en positiv inställning! Jag kan det här! Nästa del i matten kommer handla om binära tal (datorer har detta uppbyggt i sig, 1; or & 0:or) kan bli spännande ;-)Lyckades även köpa den sista boken till skolan nu. Det är rätt skönt att ha det klart. Nu skall det läsas bara :-)Men har även fixat så att jag kommer få mina skattepengar! Yeah, kan nu köpa en foundation som ska passa min sköra bleka vinterhy! Såklart skall det sparas, för i december kommer mina Sailor Moon skolgrejor ;-)Jag sitter nu på tåget och skall ta mig till kära Adelöv. Där hålls en marknad som jag brukade gå på när jag va liten, men det avtog och nu vill jag dit igen! Finns verkligen allt, men jag skall kika på barnlelsaksstånden för att hitta random Sailor Moon saker kanske :-) Som ett annat år typ 2000...synd att jag använde upp dem på onödiga ställen *suck*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress