18 juli 2014

Drömmare

Jag är en total drömmare. Jag kan sitta och prata med någon och plötsligt ryckas bort till mina drömmar. personen är inte ointressant eller så men det händer bara. 
Så kan berätta att jag har blivit antagen till Kulturvetenskap på LIU i Linköping. Inte vad jag hade tänkt men jag får vända det till något positivt. Jag kan ju trots allt jobba med museum efter utbildningen ;) Det kan ju vara hur bra som hellst för mina dagdrömmar och kreativa fantasi!
 
Så denna bild få bli en liten drömbild kan man väl säga...
 
 
Testade en ny "teknik" idag, försökte att hålla mig linjelös, men fick bli lite runt ansiktet. Även håret vart experimentielt (är det ett ord?) Jag bara slängde mig på penslen lite random och tada detta blev resultatet hoho. Jag är nöjd nu, men imorgon kanske jag ser felen i det.
 
Ha en superbra dag!!! Gör något som ni älskar att göra och tro på er själva!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress