Jodå så att ehhh...webbtentan. Några tårar fäldes idag pga mitt hemskt dåliga självförtroende för webb. Men jag fick tillslut fram något som faktiskt kanske kan bli godkänt. Om inte så är jag nöjd att jag ens fick fram något som ser ut som en sida. Katten återkommer bara en gång, den är fixed med andra ord ;-) Det är bara så att ni kan se hur den tillslut fick se ut. Btw...jag har skapat ikonerna!!! Yeah!
 
Imorgon blir det till att packa grejer till vistelsen hos Philip <3 Jag ser verkligen fram att spendera julen hos honom och hans fantastiska familj! Och även imorgon måste jag ta mig in till Jönköping för att köpa de absolut sista presenterna!!!! Julstress? Nej.... o.O 
 
Videon ska jag försöka att få upp imorgon eller tills på fredag...så håll utkik!! <3 <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress