4 december 2014

En del av mig

Mellan allt kodande så gick jag ut på Youtube för att chilla av och tänka på annat. Det roliga var att jag klickade in på min egna sida och fann en video från 2010. 2010 var året som jag verkligen tog tag i mina intressen. Gjorde något som jag aldrig skulle ha vågat förr. 

När jag ser videon tänker jag att jag inte borde skämas. Folk tycker säkert att detta är larv (vilket jag ibland också kan tycka, ibland går det till överdrift, men det finns en måtta med det :-) ) men för mig var det inte det. Detta är en grej som har format mig till den jag är idag. En av många byggstenar. Samt det är tack vare konvent som jag har lyckats fånga min kära man ;-) Stämmningen där är alltid mysig och man behöver aldrig skämmas över vem man är eller vad man gillar! Synd de
 
Jag håller inte på med cosplay längre eftersom livet har liksom kommit ivägen (började gå på konvent -09 och slutade -12) Dels kostar det en massa pengar men också tar upp en massa tid. MEN jag tänker gå tillbaka till NärCon detta år. Med eller utan mina vänner och pojkvän. För gud vad jag saknar den peppen man får. Och inte nog med det, alla underbara personligheter som finns på konvent! + Man kanske hittar några kära fynd ;-)

Jag hoppas att ni kikar på videon. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress