28 augusti 2014

I'm Back!

Allmänt

Efter en liten start i skolan så är jag nu på bloggen. Den första veckan är snart avklarad! Yeah! Har bara lyckats gråta bort ca 1 timma hittills. Lång historia, men det har med min frustration på våran Diskreta Matte.... (matte är svårt och där med min fiende)

Det är lugnt jag har en pojkvän som kan backa upp mig med lite info, samt en mattegrupp som vi i klassen har tagit fram (detta blir nog av nästa onsdag)

Jag har även hunnit skaffa mig en dator som skall driva alla mina program felfritt. Även Adobe CC har dimpt ner på datorn.
Så jag är redo för skolans uppgifter.

Igår satt jag lite vid datorn och experimenterade lite med min stil. Bilden dyker upp senare då jag sitter på 124 bussen...Kommer hem om 2 h ;-)

Jag har inte lämnat er utan nu fick skola och sömn prioriteras lite. Ett alternativ som jag ska göra nu för bloggen är att dra med mig datorn till skolan eller göra tidsinlägg då jag har tid.
Det ska uppdateras!

Våran första design uppgift börjar på fredag. Så stay tuned för lite missar och hissar av mitt arbete.

Tack och hej! Vi hörs snart igen!!! Stay awesome :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress