Inte för att skryta elr så....men den vart ju bara för bra (för någon som har 0 skills i InDesign och bara tecknar tecknade grejor!!) Pappa är väl förmodligen lite stolt. Så denna uppgift var lite svår när man inte fattade hur man navigerade sig i InDesign. Men med övning så blir det bra. Funderade på att dra och göra en Ifåne men neeeej!

Så nästa uppgift som ni lär få se är en Flyer (en lapp....om något) Deadline för dessa 2 är den 5/9 :O 1 är klar! 
Jag ska ge mig i kast med att teckna lite söta flickor när jag får min tid.

Denna helg bestod en hel del av att få umgås med min fina pojkvän. Han fick mig att plugga på matten och hjälpa mig lite. Det behövs när man inte fattar den :/ Dock ska jag inte ge upp utan hänga på! Man vill inte ligga efter!


 
sexyback

Den blev ju jätte bra 😊

sexyback

Den blev ju jätte bra 😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress